Recenze návštevníka hotelu Veselý
Hotel Veselý***
Odpovídala cenová úroveň restaurace kvalitě poskytovaných služeb? | |
Umístění a okolí | |
Atmosféra a vybavení restaurace | |
Ubytovací zařízení pokládám za vhodné pro | |
Kvalita a dostupnost informačních služeb | |
Personál restaurace | |
Ochota a chování personálu ubytovacího zařízení | |
Kvalita stravy | |
Šíře nabídky jídel a nápojů | |
Odpovídá vybavení pokojů danému standardu ubytovacího zařízení? | |
Čas podávání stravy | |
Vybavení společenských prostor | |
Návrhy na zlepšení služeb restaurace |
Způsob stravování je nevyhovující (jídelna D). Forma podávání snídaně a zeleninových salátů k večeři, kdy ne vždy je zabezpečen dostatek jídla, vede k nedůstojným frontám a nervozitě a vzhledem k průměrnému věku klientů je i nebezpečná (snídadě - teplé nápoje, malý prostor,fronta).Také snaha personálu, aby klienti co nejdříve ukončili stravování a opustili jídelnu, aby mohi připravit stoly na následující jídlo, nepdávala dobrý pocit. Také zajištění nápojů vázlo. Nabízela se voda a různé šťávy, ale ne vždy bylo čisté vody (o kterou byl značný zájem)dostatek. Chyběla nabídka dalšího pití, např. pivo, které je v jiných lázeňských jídelnách běžně za poplatek možné zakoupit.Také čistota v jídelně i ubrusu na stole nebyla příliš dobrá.
Asi by bylo rozumnější nabízet kávu přímo na stole v konvici, případně čaj přinášet na požádání. Také výběr nápojů by měl být bohatší, též by měli mít klienti možnost jíst v klidu a pohodě. Ne nejdéle po 30 minutách začít sklízet a prostírat další. Z těch 30 minut zabere dosti času výběr z bufetu.
|
Dostupnost a kvalita relaxačních a lázeňských služeb během absolvovaného pobytu | |
Doporučuji pobyt v tomto ubytovacím zařízení? | |
Návrhy na zlepšení služeb ubytovacího zařízení |
Ubytování i prostředí je velmi pěkné a na dobré úrovni odpovídající nabídce. Lázně rozhodně stojí za navštívení, kouzelné a klidné prostředí i okolní služby (kavárna, cukrárna atd.), vše na výbornou.
|